گل چت

رضایت اپل IDFA: تقریباً 60٪ از مصرف کنندگان مجاز به ردیابی هستند

چهارشنبه 2 مهر 1399 02:07 ق.ظنویسنده : پی وی

 

یکی از بحث برانگیزترین ویژگی های جدید حریم خصوصی iOS 14 را به تأخیر انداخت: اجازه شرکت در مصرف کننده برای ردیابی. این قانون برای دسترسی به شناسه دستگاه برای آگهی دهندگان (IDFA) و انتقال داده ها به اشخاص ثالث ، به برنامه ها نیاز دارد تا از کاربران رضایت بگیرند.

ناشران برای تأثیرگذاری آماده می شوند ، و با آرامش آه می کشند - در حال حاضر
اعلامیه شبه استهلاک اپل از IDFA طی کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در اوایل سال جاری اعلام شد. بلافاصله هشدارها را در بین بازاریاب های تلفن همراه روشن کرد. فیس بوک گفت که این تغییر می تواند "به شدت" درآمد شبکه مخاطبان آن را در آیفون ها تحت تأثیر قرار دهد. شرکت خواهر اینستاگرام بسیار علنی از خسارتی که این تغییر به تبلیغ کنندگان و ناشران موبایل وارد خواهد کرد شکایت دارد.

این شکایات ظاهراً شنیده شده است. بنابراین ، به رسمیت شناختن مشکلات مالی احتمالی که ممکن است برای ناشران و توسعه دهندگان موبایل متحمل شود ، اپل در یک پست وبلاگ اعلام کرد که اجرای رضایت از پیگیری شرکت را تا سال آینده به تأخیر می اندازد "تا به توسعه دهندگان فرصت دهد تغییرات لازم را ایجاد کنند."

این که دقیقاً چه مواردی وجود دارد ، در حال حاضر کمی ناشناخته مانده است - تبلیغات متنی ، مشوق های انتخاب ، نوعی وضوح تصویری جایگزین؟

ماکت گفتگوی مجوز ردیابی iOS 14


در حالی که برخی از بازاریاب های تلفن همراه با تأخیر نفس راحتی کشیدند ، احتمالاً این موقت موقتی است. چالش برانگیزترین ویژگی رضایت انتخاب کردن ، زبان مأموریت اپل است که می تواند بسیاری از دارندگان آیفون را بترساند.

در حالی که برخی سفارشی سازی وجود دارد و ناشران می توانند اطلاعات متنی را وارد کنند ، گفتگو به صراحت "اجازه ردیابی شما در میان برنامه ها و وب سایت های متعلق به شرکت های دیگر" را درخواست می کند.

ما پرسیدیم: واکنش مشتریان نسبت به "اجازه ردیابی" iOS 14 چگونه است؟
حدس و گمان های قابل توجهی در مورد واکنش فرضی مصرف کننده به این صفحه اجباری وجود دارد. ما تصمیم گرفتیم فرضیه اصلی را آزمایش کنیم ، که فرض می کند اکثر مصرف کنندگان واکنش منفی خواهند داشت. بر این اساس ، Search Engine Land یک بررسی کوتاه از طریق Suzy از 520 کاربر بزرگسال تلفن همراه ایالات متحده انجام داد.

نمونه نظرسنجی شامل 52٪ کاربران آندروید و 43٪ دارندگان آیفون بود که بقیه نامشخص بودند یا "دیگری" را انتخاب می کردند. این تقریباً به برآورد شخص ثالث از سهم مقایسه ای بازار در ایالات متحده نزدیک است.

اپل سعی در حفظ حریم خصوصی به عنوان یکی از ویژگی های آیفون کرده تا آن را از Android Google متمایز کند. به نظر می رسد که این تاکتیک مثر است: 33٪ پاسخ دادند که اپل در حفاظت از حریم خصوصی کار بهتری نسبت به Android (28٪) انجام می دهد ، در حالی که 22٪ فکر می کنند هر دو تقریباً برابر هستند. 3٪ گفتند که هیچکدام کار خوبی انجام نداده اند.

هنگامی که از آنها س askedال شد که آیا مردم از ویژگیهای جدید حریم خصوصی در iOS 14 (به ویژه در مورد مکان و حریم خصوصی اطلاعات شخصی) مطلع هستند ، 56٪ نه ، 20٪ پاسخ "مطمئن نیستند" و فقط 24٪ پاسخ مثبت دادند. سپس پرسیدیم ، "اگر برنامه تلفن همراه بخواهد داده های شما را مانند تبلیغات مکانی یا شناسه دستگاه با تبلیغ کنندگان به اشتراک بگذارد ، آیا موافقت می کنید؟" کمتر از یک چهارم پاسخ دهندگان (23٪) بله گفتند. 39٪ پاسخ منفی دادند و 38٪ گفتند: "من به اطلاعات بیشتری احتیاج دارم."

چه عواملی می تواند کاربران iOS را وادار به انتخاب در ردیابی کند؟
معنای این ، حداقل به طور خلاصه ، این است که بازاریابان همچنان ممکن است بتوانند به داده های تقریباً 60٪ از دارندگان آیفون دسترسی داشته باشند یا به آنها دسترسی داشته باشند ، در صورت جذاب بودن گزینه های انتخاب آنها. برای این منظور ، ما در مورد طیف وسیعی از مشوق ها و سناریوهایی که ممکن است باعث انتخاب افراد شود ، پرسیدیم.

جالب است که 42٪ گفتند که اطلاعات خود را به اشتراک نمی گذارند - بیش از 39٪ که به سوال عمومی تر از اشتراک داده پاسخ منفی دادند. اما 56٪ گفتند که با انگیزه ای برای اقناع باز هستند:

کوپن یا تخفیف محصولات مورد علاقه من - 23٪
امتیازات پاداش قابل استفاده برای محصولات یا مسافرت - 21٪
پرداخت نقدی مستقیم (1 دلار یا کمتر) - 12٪
سایر موارد - 2٪

لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج لباس خواب زنانه برنج

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


آخرین ویرایش: چهارشنبه 2 مهر 1399 02:08 ق.ظ

 
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.

 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات